Originalni potrošni material

Originalni potrošni material

Večja zanesljivost, nižji stroški in višja kakovost z originalnimi kartušami HP

Nedavna raziskava neodvisnega podjetja za preverjanje kakovosti QualityLogic ( 1 ) je potrdila,

da HP-jeve kartuše s tonerjem dokazano bolje delujejo kot ponovno napolnjene kartuše.

Podjetja, ki ponovno polnijo kartuše, sicer lahko trdijo, da so njihove kartuše enako zanesljive kot originalne HP-jeve,

vendar pa pri testiranju vedno znova povzročajo težave. Raziskava podjetja QualityLogic za leto 2008 je pokazala:

  • V okviru združenih kategorij vseh težav v raziskavi QualityLogic ( 4 ) ,
  • HP-jeve črne kartuše s tonerjem niso pokazale nobenih težav z zanesljivostjo.
  • 51 od 168 testiranih ponovno napolnjenih črnih kartuš s tonerjem je izkazalo neko vrsto težave:
  • nekatere so povzročale težave že takoj ob prvi uporabi, nekatere so se predčasno pokvarile
  • ali pa so natisnile veliko število strani, ki so bile delno ali povsem neuporabne ( 2 , 4 ) .

Testirali so črne kartuše s tonerjem naslednjih znamk:

  • Kores
  • Impega (Lyreco)
  • Pelikan
  • Armor
  • Verbatim
  • Dataproducts
  • RuTONE

 

Z nakupom originalnih kartuš HP lahko dejansko prihranite denar

Večja zanesljivost prinaša prihranek v naslednjih primerih: osebje ne troši nepotrebnega časa za zamenjavo nezanesljivih kartuš, ponovno tiskanje strani, ki so nesprejemljive za uporabo, dodatno čiščenje zaradi izlitega tonerja ni potrebno in prav tako ni potrebno kupovati dodatnega papirja in novih kartuš za ponovno tiskanje.

  • V raziskavi QualityLogic so imele ponovno napolnjene kartuše s tonerjem vedno težave z zanesljivostjo, medtem ko HP-jeve črne kartuše s tonerjem podobnih težav niso imele ( 4 ) .
  • Če upoštevate zanesljivost in kakovost, originalne HP-jeve črne kartuše s tonerjem dejansko stanejo manj kot povprečna ponovno napolnjena črna kartuša: do 55 odstokov manj za stranke, ki natisnejo približno enako količino izpisov za distribucijo zunaj podjetja, za uporabo v podjetju ali pa zgolj za individualno uporabo ( 3 ) .

Zakaj bi izgubljali čas in denar z nepotrebnim ponovnim tiskanjem strani?

Nepotrebno porabljen čas zaradi težav pri tiskanju je ena od skritih pomanjkljivosti uporabe ponovno napolnjenih kartuš. Čas, ki ga porabite za odpravljanje težav s tiskanjem, je povsem izgubljen. Če pa uporabljate originalne HP-jeve črne kartuše s tonerjem, se lahko produktivno osredotočite na svoje naloge in ne na tiskanje.

  • Več kot 30 odstotkov strani, natisnjenih s ponovno napolnjenimi kartušami, ki so jih v raziskavi pregledali, je bilo le delno ali povsem neuporabnih ( 2 ) .
  • Več kot 96 odstotkov strani, natisnjenih z originalnimi HP-jevimi kartušami, ki so jih v raziskavi pregledali, je bilo sprejemljivih za vse vrste uporabe ( 2 ) .
  • Pri 47 od 168 testiranih ponovno napolnjenih kartuš je bilo 50 odstotkov ali več strani, ki so jih v raziskavi pregledali, le delno ali povsem neuporabnih ( 2 ) .

Opombe:

(1) Raziskava iz leta 2008, ki jo je izvedlo podjetje QualityLogic Inc. po naročilu HP-ja, je primerjala originalne HP-jeve kartuše LaserJet s sedmimi znamkami ponovno napolnjenih kartuš, ki se prodajajo v Evropi za tiskalnike HP LaserJet 2300 (Q2473A) in HP LaserJet 4350 (Q5407A), HP 10A (HP Q2610A) in HP 42A (HP Q5942A). Testirali so 24 kartuš vsake znamke. Vse znamke so naprodaj v Evropi, dve od omenjenih znamk pa sta bili za potrebe raziskave kupljeni v Severni Ameriki. Podrobnosti so v poročilu podjetja QualityLogic .

 

(2) Stranke, ki so sodelovale v raziskavi podjetja QualityLogic, so pri ocenjevanju natisnjenih strani upoštevale naslednja merila:

  • Primernost za vse vrste uporabe, tudi za distribucijo zunaj podjetja
  • Omejena uporaba (sprejemljivo za notranjo uporabo v podjetju, ne pa tudi za distribucijo zunaj podjetja)
  • Omejena uporaba (sprejemljivo za individualno uporabo, ne pa za distribucijo v podjetju oziroma zunaj njega)
  • Neuporabno

Strani za omejeno uporabo vključujejo tiste, ki niso sprejemljive za distribucijo strankam, partnerjem in dobaviteljem. Nekatere strani so morda primerne za notranjo uporabo: za posredovanje kolegom ali drugim v podjetju. Spet tretje strani so morda uporabne samo za individualno uporabo, kot na primer za pregled osnutka. Strani, ki so neuporabne, ni mogoče uporabiti niti za pregled osnutka. Na osnovi meril, ki so jih dale stranke, je podjetje QualityLogic ocenilo natisnjene strani.

 

(3) HP-jev izračun stroškov na osnovi povprečnih rezultatov raziskave 2008 QualityLogic Monochrome Toner Reliability Comparison Study. Izračun vključuje stroške zamenjave kartuš, ponovnega tiskanja in ocenjenih stroškov dela. Predvideva se, da stranke tiskajo enako število strani, namenjenih za zunanjo in notranjo distribucijo ter individualno uporabo. Stroški dela temeljijo na plačah v Zahodni Evropi, ki jih dobijo tajnica in tehnik (profesionalni), ugotovljenih po raziskavi Mercer 2007/2008 Global Pay Study. Nakupna cena za enobarvno kartušo s tonerjem HP LaserJet je ocenjena na 125 €, ocenjena nakupna cena tipične ponovno napolnjene enobarvne kartuše pa je 36 % nižja. Dejanske cene, stroški in prihranki se lahko razlikujejo.

 

(4) Težave s kartušami, kot jih je definiralo podjetje QualityLogic v svoji raziskavi:

  • Pokvarjene ob nakupu (Dead on Arrival (DOA)) – kartuše, ki puščajo (1 cm 3 ali več) pred ali med postopkom nameščanja, natisnejo 10 ali manj strani, preden je kakovosti tiskanja tako slaba, da je izpis neuporaben in/ali sploh ne tiskajo že ob prvi namestitvi.
  • Prehitra iztrošenost (Premature Failure (PF)) – kar pomeni, da je izkoristek strani manj kot 75 % veljavnega povprečnega izkoristka za to blagovno znamko/model in/ali da med tiskanjem puščajo toner (1 cm 3 ali več).
  • Kartuše nizke kakovosti (Low Quality Cartridges) – 50 % ali več vzorčnih strani je ocenjenih z oceno Omejena uporaba ali Neuporabno (vendar niso DOA niti PF).

 

Naša spletna trgovina uporablja piškote za boljše delovanje. Preberite si več o piškotkih.
Prosimo, kliknite "Sprejmem piškotke" za sprejem piškotkov.