Obvestilo


OBVESTILO STRANKAM IN POSLOVNIM PARTNERJEM


Trenutna situacija v Sloveniji in po svetu je postavila na glavo vsakdanje življenje. Ustavil se je promet, zaprle so se šole, restavracije, lokali, mogoče ste morali prestaviti oziroma odpovedati svoje počitnice ali poslovno potovanje. V zraku je čutiti negotovost in strah. Znašli smo se v nepoznanih in negotovih razmerah.

Želimo vam zagotovimo, da v Topsolutions situacijo jemljemo resno in celotno dogajanje budno spremljamo že od samega začetka. Naj poudarimo, da nam je varnost strank in zaposlenih na prvem mestu. Že 16. 3. smo sprejeli potrebne ukrepe in sicer:

  • osebni prevzemi do nadaljnjega potekajo po posebnem postopku - več o tem si lahko preberete spodaj;

  • poslovalnica na Tbilisijski 57b v Ljubljani  je do nadaljnjega odprta samo za vnaprej dogovorjene osebne prevzeme (več o tem, kako trenutno potekajo osebni prevzemi, si lahko preberete spodaj);

  • lahko vaše naročilo preusmerili v paketomat ali na bencinski servis Petrol. Če želite dostavo v paketomat, lahko to pripišete že ob oddaji spletnega naročila v opombe. Seznam paketomatov najdete TUKAJ, seznam bencinskih servisov Petrol pa TUKAJ.


POSTOPEK OSEBNIH PREVZEMOV

Ponovno vam dajemo možnost, da vaša spletna naročila prevzamete osebno v naši poslovalnici na Tbilisijski 57b v Ljubljani. Osebni prevzemi bomo možni od ponedeljka do petka med 9. in 15. uro.

Da kljub temu zagotovimo vašo in našo varnost, osebni prevzemi potekajo po posebnem postopku.

  • Spletno naročilo oddate kot po navadi v naši spletni trgovini, pri dostavi pa označite osebni prevzem. Za plačilo lahko izbirate med plačilom s PayPalom, s kreditno/plačilno kartico prek spleta ali z nakazilom na naš TRR. PLAČILA Z GOTOVINO OB OSEBNEM PREVZEMU ŽAL NISO MOŽNA.
  • Ko bo vaše spletno naročilo plačano in pripravljen za osebni prevzem, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti ali telefonu.
  • Za osebni prevzem naročila se zglasite pri naši poslovalnici na Tbilisijski 57b v Ljubljani. Vstop v poslovalnico ni možen. Ko boste pred samo poslovalnico, pokličite na telefonsko številko 01 2007 180. Nato, prosimo, stopite vsaj 2 metra stran od vhoda v poslovalnico.
  • Vaše spletno naročilo bomo postavili na za to pripravljeno mesto pred našo poslovalnico. Tako pripravljeno naročilo lahko prevzamete, podpis ni potreben.


POGOSTA VPRAŠANJA

Prepričani smo, da imate še številna druga vprašanja glede trenutne situacije in poteka spletnega naročanja, smo za vas pripravili pogosta vprašanja in odgovore nanj.

 

  • Kakšen je vaš trenutni delovni čas?

Delamo od ponedeljka do petka med 8. in 16. uro, naša spletna trgovina pa deluje vse dni v tednu in vse ure v dnevu! Dosegljivi smo po elektronski pošti info@topsolutions.si in po telefonu 01/2007-180. 


  • Na kakšen način bo dostavljeno moje spletno naročilo?

Vsa naročila dostavljamo s Pošto Slovenije, ki se, tudi v teh kriznih časih, trudi, da so vsi paketi dostavljeni v 1 – 2 dneh. Zaradi trenutno izjemno povečane količine spletnih naročil prosimo, dopustite kakšen dodaten dan za dostavo vašega spletnega naročila. 


  • Ali lahko spletno naročilo preusmerim kam drugam kot na domači naslov? 

Seveda, spletno naročilo lahko pošljemo na vaš domač naslov, paketomate Pošte Slovenije (seznam vseh paketomatov najdete TUKAJ) in na bencinske servise Petrol (seznam bencinskih servisov najdete TUKAJ; bencinski servisi za prevzem paketov, ki so bili preusmerjeni k njim, zaračunajo provizijo).


  • Ali lahko spremljam kje je moje spletno naročilo in kdaj bo prispelo do mene?

Seveda, ko bo vaše spletno naročilo predano v dostavo Pošti Slovenije, vas bo le-ta o tem obvestila op elektronski pošti. Prejeli boste tudi sprejemno številko vašega paketa, s katero lahko sledite dostavi prek spletne strani http://sledenje.posta.si/. 


  • Ali je dostava spletnih naročil brezkontaktna?
Dostavljavci Pošte Slovenije imajo navodila, da se vsi pakti trenutno dostavijo brezkontaktno. 


  • Kakšni načini plačila so možni v spletni trgovini?

Spletno naročilo lahko plačate:

- z odkupnino (po povzetju),

-       z bančno / kreditno kartico (kartica mora imeti na zadnji strani CVC kodo), 

- s PayPalom,

- z bančnim nakazilom na naš transakcijski račun.


  • Kaj pomenijo različna stanja razpoložljivosti artiklov v spletni trgovini?

Na zalogi – izdelek je na zalogi v naši poslovalnici in bo poslan takoj, po prejemu vašega plačila. 

Na zalogi pri dobavitelju – izdelek je na zalogi pri našemu dobavitelju in bo poslan v roku 1 – 2 dneh po prejemu vašega plačila. 

Ni zaloge, pokličite – izdelka ni na zalogi pri nas ali našemu dobavitelju. Za točen dobavni rok nam pišite na info@topsolutions.si.


  • Oddal sem spletno naročilo, kje najdem podatke za nakazilo na TRR?

Po prejemu spletnega naročila boste najprej prejeli avtomatsko generirano elektronsko sporočilo o prejemu naročila. Po pregledu spletnega naročila vam bomo na elektronski naslov poslali predračun z vsemi podatki za nakazilo (le-ti se nahajajo v zgornjem desnem kotu predračuna).  


  • Kako vem, da je bilo moje spletno naročilo uspešno oddano?

Po uspešni oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli sporočilo z povzetkom naročila. Ko bo naročilo z naše strani obdelano, vam bomo poslali še dodaten e-mail s podatki za nakazilo oz. informacijo kdaj bo naročilo poslano. Če tega e-mail sporočila ne dobite v roku 1 dne, od oddaje naročila, nas kontaktirajte na info@topsolutions.si ali pokličite na 01/2007-180.


Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo na elektronskem naslovu info@topsolutions.si.

Hkrati vam, za vaše in dobro vseh, polagamo na srce - #ostanidoma! Samo tako bomo najhitreje in najlažje prišli iz trenutne situacije in stopili na pot okrevanju.


Hvala za razumevanje in ostanite zdravi, 

ekipa Topsolutions d.o.o.