Obvestilo


OBVESTILO STRANKAM IN POSLOVNIM PARTNERJEM


Trenutna situacija v Sloveniji in po svetu je postavila na glavo vsakdanje življenje. Ustavil se je promet, zaprle so se šole, restavracije, lokali, mogoče ste morali prestaviti oziroma odpovedati svoje počitnice ali poslovno potovanje. V zraku je čutiti negotovost in strah. Znašli smo se v nepoznanih razmerah in prepričani smo, da imate številna vprašanja za nas kot vašega partnerja.

Želimo vam zagotovimo, da v Topsolutions situacijo jemljemo resno in celotno dogajanje budno spremljamo že od samega začetka. Naj poudarimo, da nam je varnost strank in zaposlenih na prvem mestu. V skladu s tem od danes pa do nadaljnjega sprejemamo naslednje ukrepe:

  • poslovalnica na Tbilisijski 57b v Ljubljani bo do nadaljnjega zaprta, naša spletna stran pa deluje kot po navadi in sicer vse dni v tednu;

  • osebni prevzemi do nadalnjega niso možni;

  • plačilo po povzetju do nadaljnjega ni možno;

  • pri vseh naročilih boste s strani Pošte Slovenije prejeli elektronsko sporočilo, prek katerega boste lahko vaše naročilo preusmerili v paketomat. Če želite dostavo v paketomat, lahko to pripišete že ob oddaji spletnega naročila v opombe.

Ker smo prepričani, da imate še številna druga vprašanja glede trenutne situacije in poteka spletnega naročanja, smo za vas pripravili posebne FAQ, ki si jih lahko preberete spodaj.


  • Kakšen je vaš trenutni delovni čas?

Delamo od ponedeljka do petka med 8. in 16. uro, naša spletna trgovina pa deluje vse dni v tednu in vse ure v dnevu! Dosegljivi smo po elektronski pošti info@topsolutions.si in po telefonu 01/2007-180. Za zagotavljanje vaše in naše varnosti, obisk poslovalnice na Tbilisijski 57b v Ljubljani do nadaljnjega ni možen.


  • Na kakšen način bo dostavljeno moje spletno naročilo?

Vsa naročila dostavljamo s Pošto Slovenije, ki se, tudi v teh kriznih časih, trudi, da so vsi paketi dostavljeni v 1 – 2 dneh. Zaradi trenutno izjemno povečane količine spletnih naročil prosimo, dopustite kakšen dodaten dan za dostavo vašega spletnega naročila. 


  • Ali lahko spletno naročilo preusmerim kam drugam kot na domači naslov? 

Seveda, spletno naročilo lahko pošljemo na vaš domač naslov, paketomate Pošte Slovenije (seznam vseh paketomatov najdete TUKAJ) in na bencinske servise Petrol (seznam bencinskih servisov najdete TUKAJ; bencinski servisi za prevzem paketov, ki so bili preusmerjeni k njim, zaračunajo provizijo).


  • Ali lahko spremljam kje je moje spletno naročilo in kdaj bo prispelo do mene?

Seveda, ko bo vaše spletno naročilo predano v dostavo Pošti Slovenije, vas bo le-ta o tem obvestila op elektronski pošti. Prejeli boste tudi sprejemno številko vašega paketa, s katero lahko sledite dostavi prek spletne strani http://sledenje.posta.si/. 


  • Ali je dostava spletnih naročil brezkontaktna?

Dostavljalci Pošte Slovenije imajo navodila, da se vsi pakti trenutno dostavijo brezkontaktno. 


  • Kakšni načini plačila so možni v spletni trgovini?

Spletno naročilo lahko plačate:

- z bančno / kreditno kartico (kartica mora imeti na zadnji strani CVC kodo), 

- prek sistema PayPal,

- z bančnim nakazilom na naš transakcijski račun.


  • Kaj pomenijo različna stanja razpoložljivosti artiklov v spletni trgovini?

Na zalogi – izdelek je na zalogi v naši poslovalnici in bo poslan takoj, po prejemu vašega plačila. 

Na zalogi pri dobavitelju – izdelek je na zalogi pri našemu dobavitelju in bo poslan v roku 1 – 2 dneh po prejemu vašega plačila. 

Ni zaloge, pokličite – izdelka ni na zalogi pri nas ali našemu dobavitelju. Za točen dobavni rok nam pišite na info@topsolutions.si.


  • Oddal sem spletno naročilo, kje najdem podatke za nakazilo na TRR?

Po prejemu spletnega naročila boste najprej prejeli avtomatsko generirano elektronsko sporočilo o prejemu naročila. Po pregledu spletnega naročila vam bomo na elektronski naslov poslali predračun z vsemi podatki za nakazilo (le-ti se nahajajo v zgornjem desnem kotu predračuna).  


  • Kako vem, da je bilo moje spletno naročilo uspešno oddano?

Po uspešni oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli sporočilo z povzetkom naročila. Ko bo naročilo z naše strani obdelano, vam bomo poslali še dodaten e-mail s podatki za nakazilo oz. informacijo kdaj bo naročilo poslano. Če tega e-mail sporočila ne dobite v roku 1 dne, od oddaje naročila, nas kontaktirajte na info@topsolutions.si ali pokličite na 01/2007-180.



Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo na elektronskem naslovu info@topsolutions.si.


Hkrati vam, za vaše in dobro vseh, polagamo na srce - #ostanidoma! Samo tako bomo najhitreje in najlažje prišli iz trenutne situacije in stopili na pot okrevanju.


Hvala za razumevanje in ostanite zdravi, 

ekipa Topsolutions d.o.o.