Splošni pogoji

 

Podjetje Topsolutions d.o.o. (v nadaljnjem besedilu Topsolutions) je ponudnik storitev informacijske družbe, t.j. tistih gospodarskih dejavnosti, ki se izvajajo preko svetovnega spleta oziroma interneta in vključujejo prodajo storitev in blaga na podlagi sklepanja pogodb preko svetovnega spleta oziroma interneta ter brezplačne storitve kot so posredovanje podatkov in oglasna sporočila.

Topsolutions nudi preko spletne trgovine na naslovih: http://www.topsolutions.si/, http://www.top-solutions.si/, http://b2b.topsolutions.si/ (v nadaljnjem besedilu: spletna trgovina) in na drugih straneh, na katerih je viden ta tekst, izdelke in storitve, ki so na prodaj po pogojih navedenih v tem dokumentu.

Prosimo, da pazljivo preberete ta dokument preden pričnete uporabljati spletno trgovino. Da bi se uspešno registrirali v spletni trgovini se morate z navedenimi pogoji v celoti strinjati.

V primeru, da imate kakršna koli vprašanja glede Splošnih pogojev, nas lahko kontaktirate na kateregakoli od spodaj navedenih naslovov:

Topsolutions d.o.o.
Tbilisijska ulica 57b
SI-1000 Ljubljana
Slovenija

telefon: 01/2007 180
faks: 01/2427 168

e-pošta: [email protected]
spletna stran: http://www.topsolutions.si/

 

1.Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

  • Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo
  • Bistvene značilnosti blaga oz. storitev
  • Dostopnost artiklov
  • Pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitev (način, kraj in rok dostave)
  • Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • Način plačila in dostave
  • Časovno veljavnost ponudbe
  • Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla

 

2.Pogoji vaše uporabe spletne trgovine

2.1. Varnost vaših osebnih podatkov

Topsolutions se zavezuje k trajnemu varovanju vseh vaših osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Vaši osebni podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

2.2. Vaš uporabniški račun (v nadaljevanju račun)

Vaš račun sestavljajo:

  • vaše uporabniško ime
  • vaše geslo
  • podatki o vas in vaših nakupih

Od pričetka uporabe spletne trgovine (za pričetek uporabe se šteje prva registracija v spletno trgovino), ste dolžni zagotavljati tajnost vašega računa ter preprečevati nenadzorovan dostop do vašega računalnika, ki bi omogočil nepooblaščeno rabo vašega računa. Odgovorni ste za vse aktivnosti, ki se zgodijo znotraj vašega računa. V kolikor se vam zazdi, da je vaš račun postal dostopen tretji osebi, ali pa da obstaja verjetnost, da se bo vaš račun uporabilo na nepooblaščen način, nas morate o tem nemudoma obvestiti. Prosimo, da zagotovite, da so vsi podatki, ki nam jih posredujete v okviru vašega računa pravilni in popolni ter da nas ažurno obveščate o vseh morebitnih spremembah podatkov, ki ste jih posredovali ob prijavi. Topsolutions si pridržuje pravico, da po potrebi onemogoči dostop do vašega računa, ukine vaš račun, odstrani ali spremeni vsebino v okviru vašega računa, ali prekliče naročilo v okviru vašega računa.

2.3. Dostop do spletne trgovine

Topsolutions se bo po svojih najboljših močeh trudil ohranjati razpoložljivost in dostopnost spletne trgovine. Ravno tako, se bo po svojih močeh trudil, da bodo prenosi informacij med spletno trgovino in kupcem brez napak. Kljub temu, glede na naravo interneta, tega ni mogoče vedno zagotoviti. Obenem bo vaš dostop do spletne trgovine občasno lahko onemogočen ali omejen z namenom popravil, vzdrževanja ali vpeljave novih funkcionalnosti in storitev v spletni trgovini. Topsolutions se bo trudil omejiti pogostnost in trajanje tovrstnih dogodkov.

2.4.Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba Topsolutions spreminja zelo hitro. Cene so predstavljene kot Redne cene (cena pisana z rdečo pisavo) in Spletne cene (cena pisana z črno pisavo). Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika. Spletna cena je cena, ki velja pri spletnem nakupu, v primeru plačila z gotovino, plačilno/kreditno kartico ali z nakazilom na TRR.

2.5.Omejitev odgovornosti

Topsolutions se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da teh podatkov ni možno vedno nemudoma popraviti tudi v spletni trgovini. V takem primeru, bo Topsolutions kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Topsolutions ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Topsolutions mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Topsolutions ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

2.6. Dovoljenje za uporabo spletne trgovine

Topsolutions vam daje dovoljenje za dostop in osebno rabo spletne trgovine, vendar ne z namenom prenosa podatkov (z izjemo pred pomnjenja strani) in ne z namenom spreminjanja (dela ali celote) spletne strani. To dovoljenje ne vključuje pravice do zbiranja katalogov produktov, opisov produktov ali cen produktov. Vsaka uporaba spletne trgovine ali njene vsebine z namenom prenašanja podatkov, kopiranja informacij o računih, ali raba »data mining« algoritmov, robotov ali podobnih orodij za zbiranje in/ali ekstrakcijo podatkov za namene uporabe v drugih spletnih trgovinah ali trgovinah druge vrste, ni dovoljena.

Spletne trgovine ali katerega koli dela le-te ni dovoljeno reproducirati, duplicirati, kopirati, prodati, preprodati, obiskati, ali kako drugače izkoristiti za komercialne namene brez izrecnega pisnega privoljenja. Topsolutions vam daje omejeno, ne-ekskluzivno pravico, da si ustvarite povezavo do vstopne strani spletne trgovine, dokler povezava ne prikazuje spletne trgovine ali Topsolutions v napačni, zavajajoči ali negativni luči. Pravico lahko Topsolutions tudi umakne. Logotip Topsolutions in/ali spletne trgovine, grafične elemente spletne trgovine in/ali Topsolutions ne smete vključiti v povezavo brez pisnega privoljenja.

Spletne trgovine ne smete uporabljati na način, ki bo povzročil, ali ki bi znal povzročiti prekinitev, okrnjeno delovanje ali poškodovanje spletne strani in/ali povezave. Odgovorni ste za vso elektronsko komunikacijo in vsebino poslano iz vašega računalnika do strežnika.

Spletne trgovine ne smete uporabljati:

  • za poneverjanje in/ali v povezavi z drugimi kriminalnimi dejanji
  • za pošiljanje, uporabo ali ponovno uporabo materialov, ki so nelegalni, žaljivi, nemoralni, kaznivi, ali v neskladju z avtorskim pravom ali zakonodajo s področja varovanja osebnih podatkov, vsebujejo škodljivo kodo, politične izjave, verižna pisma, množično sporočanje ali neželeno pošto.

2.7. Dogodki izven naše moči

Topsolutions ne more prevzeti odgovornosti za noben dogodek, ki se zgodi na način na katerega nimamo vpliva.

 

3.Pogoji vašega nakupa v spletni trgovini

3.1. Pogodba

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki in je shranjena na strežniku. Kupcu je posredovana po oddaji naročila po e-pošti.

3.2. Jeziki

Nakup v spletni trgovini je mogoče opraviti v slovenskem jeziku.

3.3. Ponudba blaga in cene

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba blaga spreminja pogosto in hitro. Cene v spletni trgovini veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo Topsolutions kupca o tem obvestil. Topsolutions bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev.

3.4. Cene

Spletna cena velja za vse registrirane člane topsolutions.si. Redna cena velja za neregistrirane uporabnike, ki želijo opraviti nakup v naši poslovalnici.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot kupca.

3.5.Načini plačila

V spletni trgovini je mogoče plačevati na naslednje načine:

  • Z odkupnino ob dostavi blaga (veljajo spletne cene)
  • Plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu (veljajo spletne cene).
  • Z nakazilom na TRR podjetja Topsolutions d.o.o. (po ponudbi/ predračunu) (veljajo spletne cene)
  • S kreditnimi in plačilnimi karticami (veljajo spletne cene)
  • S PayPal računom (glej točko 3.6 za cene, ki veljajo ob takem plačilu)

3.6.  Diners Club plačilna kartica in PayPal

V primeru plačila z računom PayPal oziroma ob plačilu na z Diners Club plačilno kartico veljajo posebni pogoji:

  • Ob plačilu z računom PayPal se na skupen znesek naročila obračuna provizija v višini 3%;
  • Ob plačilu z Diners Club plačilno kartico se na skupen znesek naročila obračuna provizija v višini 3%;
  • Ob plačilu na obroke z Diners Club kartico se na celotno naročilo obračuna provizija, ki je odvisna od števila obrokov; v primeru nakupa na 2-6 obrokov se na skupen znesek naročila zaračuna provizija v višini 5,5%; v primeru nakupa na 7-24 obrokov se na skupen znesek naročila zaračuna provizija v višini 7,5%. Največje možno število obrokov je 24. Plačilo na obroke je možno samo ob osebnem prevzemu naročila.

3.7. Postopek nakupa

  • Kupec odda naročilo
  • Naročilo v čakalni vrsti: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo uspešno oddano. Na tej stopnji ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo.
  • Naročilo je potrjeno: Praviloma po preteku dveh ur (oziroma najkasneje do konca drugega naslednjega delovnega dne) od sprejema naročila v čakalno vrsto, Topsolutions naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Topsolutions si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila Topsolutions obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in Topsolutions je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  • Blago je odposlano: Topsolutions v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga ter naslovu na katerega se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi ali v primeru pritožbe.

3.8. Dostava

Blago naročeno v spletni trgovini dostavljamo s pogodbeno dostavno službo (Pošta Slovenije). Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga v poslovalnici v Ljubljani. Za zagotavljanje vaše in naše varnosti, osebni prevzemi trenutno potekajo po posebnem postopku. Več informacij, kako poteka osebni prevzem, si lahko preberete TUKAJ.

Želen način dostave izberete pred potrditvijo naročila. Ob prevzemu blaga ste dolžni preveriti količino in kvaliteto dobavljene opreme.

3.8.1. Strošek dostave
Redna dostava znaša 4,00 EUR z DDV in je enotna za celo Slovenijo. V primeru, da je skupna vrednost vašega naročila višja od 150,00 EUR z DDV, vam stroška dostave ne obračunamo.
V primeru, da ste ob naročilu izbrali osebni prevzem blaga, vam stroška dostave ne obračunamo.

3.8.2.Čas dostave
Dostava se vrši v dopoldanskih urah na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. Preden je naročilo potrjeno nas lahko preko e-pošte ali telefona obvestite, da želite dostavo na drug naslov, mi pa bomo poskrbeli, da bo vaša želja upoštevana.
Blago pošljemo tudi na vaš službeni naslov ali katero koli drugo ime ali naslov. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine. Če vas v času dostave ni doma, bo kurir pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo ali prevzem na najbližji poslovalnici Pošte Slovenije. V nekaterih primerih je možna tudi dostava ob sobotah, dostava do 10. ure ali dostava po 16. uri. V primeru, da bi želeli naročiti omenjeno storitev, se morate pred potrditvijo naročila dogovoriti z nami preko telefonske številke 01/2007 180.

3.8.3. Hitrost dostave
Hitrost dostave naročenega blaga je odvisna od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 14. ure, bo blago odpremljeno še isti dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Dostava se vrši naslednji delovni dan od dneva odpreme. Ob odpremi pošiljke boste prejeli obvestilo, tako da boste pošiljko pričakovali.

3.8.4. Delna dostava
V primeru, da se čas dobave pri posameznih artiklih v vašem naročilu razlikuje za več kot 5 dni se lahko odločite za delno dostavo artiklov, ki so na zalogi. O takem načinu dostave, se lahko dogovorite z nami preko telefona ali e-pošte.

3.8.5. Razlaga dobavnih rokov

 

Dobavni rok

Razlaga

Na zalogi, dobava/prevzem danes

Blago je na zalogi v našem skladišču na Tbilisijski 57b v Ljubljani. Če oddate naročilo do 14.00 na delovni dan, lahko le-to osebno prevzamete še isti dan oziroma ga lahko še isti dan pošljemo na vaš naslov.

V skladišču, dobava/prevzem jutri

Blago je na zalogi pri enem izmed naših dobaviteljev v Sloveniji. Če oddate naročilo do 10.00 ure na delovni dan, lahko le-to še isti dan osebno prevzamete v naši poslovalnici oziroma vam ga lahko še isti dan pošljemo. Če naročilo oddate po 10.00 uri, bo le-to poslano naslednji delovni dan.

Ni zaloge pokličite

Blago trenutno ni na zalogi pri nas niti pri dobavitelju. Za točen dobavni rok nas pokličite na 01/2007-180 ali nam pišite na [email protected].


Za vse dodatne informacije glede dobavnih rokov smo vam na voljo preko e-pošte [email protected] ali telefona 01/2007-180.

3.9. Garancija

Proizvajalec je, v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

 

4.Vračilo artiklov

  • Če želite vrniti artikel v 14 dneh od nakupa, glejte točko 4.1.
  • Če želite uveljavljati garancijo, glejte točko 4.4.
  • Če želite uveljavljati reklamacijo, glejte točko 4.8.
  • Kupec lahko brez dodatnih obveznosti in stroškov naročilo prekliče v času od oddaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi.
  • Ob vračilu izdelkov prodajalcu Topsolutions d.o.o. morate priložiti izpolnjen »Obrazec za vračilo artiklov«, ki je bil priložen vašemu naročilu. Obrazec je dostopen na SPLETNI STRANI.
  • Artikle lahko vrnete osebno v poslovalnici Topsolutions d.o.o. ali jih pošljete na naš naslov (Tbilisijska 57b, 1000 Ljubljana).
  • Priporočamo, da za pošiljanje vračil, uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite embalažo v kateri ste naročilo prejeli).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • V primeru, ko pride do očitne napake v ceni, rokih ali bistvenih lastnostih izdelka lahko Topsolutions d.o.o. sklenitev pogodbe zavrne oziroma od pogodbe odstopi. Prosimo, da upoštevate, da čeprav se po najboljših močeh trudimo zagotoviti ažurnost in pravilnost objavljenih podatkov, lahko zaradi hitrih sprememb lastnosti artiklov, razpoložljivosti zalog, rokov dobave ali cen, pride do napak v teh podatkih.

Za več informacij o garancijah in reklamacijah lahko pokličete 01/ 2007 180 oziroma pišete na [email protected].

4.1. Vračilo blaga v 14 dneh

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik (navedeno velja izključno za fizično osebo, ki pridobi blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok 14 dni začne teči na dan, ko potrošnik pridobi posest nad blagom. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na elektronski naslov [email protected].

Če je potrošnik blago že prejel in želi odstopiti od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju Topsolutions d.o.o. nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Stroške vračila blaga krije kupec.

Potrošnik lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne najkasneje v 14 dneh od odstopa od nakupa. Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Potrošnik se lahko odloči tudi za zamenjavo artikla.

Potrošnik mora blago vrniti nepoškodovano (neuporabljeno), v nespremenjeni količini in v originalni neodprti embalaži, razen, če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Vsako preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa v skladu z osmim odstavkom 43d. člena Zakona o varstvu potrošnikov odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti ter delovanja blaga. Če so vidni znaki uporabe oziroma če izdelek ni v originalnem stanju, vključno z embalažo, si pridržujemo pravico zaračunati uporabnino v vrednosti od 0% do 99% vrednosti izdelka.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu z ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus (dobropis), koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek.

V primeru, da pogoji za odstop od pogodbe niso izpolnjeni, bomo odstop od pogodbe zavrnili.

4.2. Kdaj kupec ni upravičen do odstopa od nakupa?

Odstop od pogodbe ni mogoč za:

  • blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe in ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo;
  • opravljanje storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • dobavo zapečatenih avdio- ali videoposnetkov, računalniških programov in potrošnega materiala (tonerji, kartuše), če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • dobavo časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  • dobavo zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  • dobavo blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • pogodbe, pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  • dobave digitalne vsebine (programske opreme, zavarovanja, podaljšane garancije, itn.), ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Ker odprtih ramov (pomnilniki RAM) ni možno vrniti, vas prosimo, da predhodno natančno preverite kompatibilnost ramov, ki jih želite naročiti z vašim računalnikom in/ali prenosnikom. V kolikor niste prepričani kateri pomnilniki so kompatibilni z vašim računalnikom/prenosnikom, nas pokličite na 01/ 2007 180 oziroma pišete na [email protected], za pomoč.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

»Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo.

Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni).

Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi.

Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga«.

4.3. Vračilo blaga za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 01/2007-180 ali nam pišete na [email protected]. Z veseljem vam bomo odgovorili na vprašanja.

4.4. Postopek vračila blaga

Ko vračate artikel na podlagi reklamacije ali garancije, morate priložiti obrazec za vračilo blaga, ki je pripet računu, ter kopijo računa.

Naslov za vračilo blaga je sledeč: Topsolutions d.o.o., Tbilisijska 57b, 1000 Ljubljana, Slovenija. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (priporočamo da uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Če uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oz. njegovem pooblaščenem servisu. Seznam pooblaščenih servisov za vaš izdelek je zapisan na garancijskem listu.

4.5. Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da boste to lahko opravili čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam na kaj je potrebno biti pozoren pri nakupu na daljavo oziroma pri vračilu izdelkov:

  • previdno odprite embalažo naročenega izdelka in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen;
  • če izdelek vrnete osebno v naši poslovalnici, dajte izdelek na vpogled referentu;
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem pri izdelkih, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji ...), zato z njimi ravnajte zelo pazljivo;
  • v tiskalnike ne vstavljajte kartuš/tonerjev dokler niste prepričani o ustreznosti izdelka za svojo uporabo;
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine);
  • prenosniki, namizni in tablični računalniki, telefoni in elektronski bralniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme NI opravljena;
  • ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema);
  • v primeru, da so na izdelkih vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija), odstop od pogodbe ni mogoč, saj so izdelki higiensko oporečni (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin ipd.);
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam;
  • odprti higienski dodatki (izdelki za osebno nego na primer zobne ščetke) so vakuumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečeni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi;
  • priporočamo, da za pošiljanje vračil, uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite embalažo v kateri ste naročilo prejeli);
  • ob pošiljanju vračil bodite pozorni, da ste blago, ki ga želite vrniti, ustrezno zapakirali in zavarovali pred morebitnimi poškodbami med transportom. Embalaža samega izdelka mora biti nepolepljena, drugače vračila ne moremo odobriti.

4.6. Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, nas o tem obvestite najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Izdelek nam dostavite/pošljete v pregled. Ob vračanju/pošiljanju izdelka v pregled, izdelku priložite obrazec za vračilo blaga. Ob pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.

4.7. Poškodovana pošiljka

Če ste prejeli odprto ali poškodovano naročilo oziroma je dostavljeni izdelek polomljen, uničen ali poškodovan, morate takoj sprožiti postopek poškodovane pošiljke pri Pošti Slovenije. To storite tako, da poštarja, ki je paket dostavil, obvestite o poškodovani pošiljki. Priporočamo tudi, da prejeto pošiljko pregledate takoj in ob prisotnosti dostavljalca. Poškodbe zabeležite s fotografijo. V kolikor je mogoče skupaj z dostavljalcem izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki. Tako fotografije kot tudi zapisnik nam pošljite na elektronski naslov [email protected].

V koliko zapisnika o poškodovani pošiljki ne morete izpolniti ob prisotnosti dostavljalca, pošiljko nemudoma odnesite na lokalno pošto, ki vam je paket dostavila. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

4.8. Reklamacije

Če ste prejeli napačen izdelek, v napačni količini, barvi ali izdelek kako drugače odstopa od vašega naročila, lahko blago reklamirate. O napaki nas obvestite po elektronski pošti na naslov [email protected]. Napako bomo odpravili v najkrajšem možnem času.

4.9. Postopek vračila blaga

Ko vračate artikel na podlagi reklamacije ali garancije, morate priložiti obrazec za vračilo blaga, ki je pripet računu, ter kopijo računa.

Naslov za vračilo blaga je sledeč: Topsolutions d.o.o., Tbilisijska 57b, 1000 Ljubljana, Slovenija. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (priporočamo da uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Če uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oz. njegovem pooblaščenem servisu. Seznam pooblaščenih servisov za vaš izdelek je zapisan na garancijskem listu.


5.Varnost

Topsolutions zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa.

5.1. Varovanje otrok

Vsaka komunikacija namenjena otrokom je primerna njihovi starosti in ne izkorišča zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Topsolutions ne bo sprejel naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. Topsolutions brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejel nobenih osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Topsolutions ne bo ponujal prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

5.2. Elektronska komunikacija

Z uporabnikom sme Topsolutions stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Reklamna elektronska sporočila vsebujejo naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno so označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj je jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, so označene kot takšne in so jasno določeni pogoji udeležbe v njih.

Uporabnik lahko kadar koli spremeni svojo voljo glede elektronskih komunikacij. To mora storiti pisno s posredovanjem elektronskega sporočila na naslov [email protected].

 

6.Končne določbe

6.1. Spremembe in razširitve Splošnih pogojev

Topsolutions si pridržuje pravico do spremembe in razširitve Splošnih pogojev. Morebitne spremembe in razširitve bodo za vas veljale avtomatično za vse nakupe, ki jih boste opravili od dneva uveljavitve novih Splošnih pogojev. Izjema so spremembe, ki bi jih narekovala sprememba zakonodaje za to področje. V tem primeru lahko novi Splošni pogoji veljajo tudi za nakupe, ki ste jih opravili pred dnevom uveljavitve novih Splošnih pogojev.

6.2. Skladnost z zakonodajo

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in priporočili GZS.

Topsolutions se zavezuje, da bo kupcu vselej na enostaven in neposreden način zagotavljal naslednje informacije:

  • podatke o podjetju vključno z elektronskim naslovom,
  • podatke o vpisu v register oziroma drugo javno evidenco z navedbo registra oziroma evidence in številke vpisa,
  • naziv pristojnega državnega organa, zbornice ali druge nadzorne organizacije, če za svojo dejavnost potrebuje dovoljenje,
  • naziv poklicne zbornice oziroma združenja, poklicnega naziva in države, v kateri je bil ta podeljen ter napotil na veljavna poklicna pravila te države in načinov dostopa do njih, če gre za poklic oziroma dejavnost, za katera so predpisani posebni pogoji ali obvezno združevanje v zbornice ali podobna združenja,
  • podatke o obveznosti plačila davka na dodano vrednost in s tem povezanih predpisanih podatkov,
  • podatke o bistvenih značilnostih blaga oziroma storitev,
  • podatke o dostopnosti izdelkov,
  • podatke o cenah proizvodov, ki so jasno in nedvoumno določene ter je iz njih razvidno ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • podatke o načinu plačila in dostave,
  • podatke o časovni veljavnosti ponudbe,
  • podatke o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • informacijo o postopku pritožbe, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

6.3. Pritožbe in spori

Topsolutions ima vzpostavljen sistem obravnave pritožb. V primeru težav se lahko kupec s Topsolutions poveže telefonsko ali po elektronski pošti in na tak način sporoči svojo pritožbo. Najkasneje v petih delovnih dneh bo Topsolutions potrdil prejem pritožbe in sporočil kupcu, kako dolgo bo obravnaval njegovo pritožbo.

Topsolutions se zaveda, da je značilnost potrošniškega spora kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem, zato se po svojih najboljših močeh prizadeva vse morebitne spore reševati sporazumno.

 

Splošni pogoji veljajo od 1. 1. 2020 dalje.

 

Naša spletna trgovina uporablja piškote za boljše delovanje. Preberite si več o piškotkih.
Prosimo, kliknite "Sprejmem piškotke" za sprejem piškotkov.