Splošni pogoji

Splošni pogoji

 

Podjetje Topsolutions d.o.o. (v nadaljnjem besedilu Topsolutions) je ponudnik storitev informacijske družbe, t.j. tistih gospodarskih dejavnosti, ki se izvajajo preko svetovnega spleta oziroma interneta in vključujejo prodajo storitev in blaga na podlagi sklepanja pogodb preko svetovnega spleta oziroma interneta ter brezplačne storitve kot so posredovanje podatkov in oglasna sporočila.

Topsolutions nudi preko spletne trgovine na naslovih: http://www.topsolutions.si/, http://www.top-solutions.si/, http://b2b.topsolutions.si/ (v nadaljnjem besedilu: spletna trgovina) in na drugih straneh, na katerih je viden ta tekst, izdelke in storitve, ki so na prodaj po pogojih navedenih v tem dokumentu.

Prosimo, da pazljivo preberete ta dokument preden pričnete uporabljati spletno trgovino. Da bi se uspešno registrirali v spletni trgovini se morate z navedenimi pogoji v celoti strinjati.

V primeru, da imate kakršna koli vprašanja glede Splošnih pogojev, nas lahko kontaktirate na kateregakoli od spodaj navedenih naslovov:

Topsolutions d.o.o.
Tbilisijska ulica 57b
SI-1000 Ljubljana
Slovenija

telefon: 01/2007 180
faks: 01/2427 168

e-pošta: info@topsolutions.si
spletna stran: http://www.topsolutions.si/

 

1.Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

  • Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo
  • Bistvene značilnosti blaga oz. storitev
  • Dostopnost artiklov
  • Pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitev (način, kraj in rok dostave)
  • Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • Način plačila in dostave
  • Časovno veljavnost ponudbe
  • Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla

 

2.Pogoji vaše uporabe spletne trgovine

2.1. Varnost vaših osebnih podatkov

Topsolutions se zavezuje k trajnemu varovanju vseh vaših osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Vaši osebni podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

2.2. Vaš uporabniški račun (v nadaljevanju račun)

Vaš račun sestavljajo:

  • vaše uporabniško ime
  • vaše geslo
  • podatki o vas in vaših nakupih

Od pričetka uporabe spletne trgovine (za pričetek uporabe se šteje prva registracija v spletno trgovino), ste dolžni zagotavljati tajnost vašega računa ter preprečevati nenadzorovan dostop do vašega računalnika, ki bi omogočil nepooblaščeno rabo vašega računa. Odgovorni ste za vse aktivnosti, ki se zgodijo znotraj vašega računa. V kolikor se vam zazdi, da je vaš račun postal dostopen tretji osebi, ali pa da obstaja verjetnost, da se bo vaš račun uporabilo na nepooblaščen način, nas morate o tem nemudoma obvestiti. Prosimo, da zagotovite, da so vsi podatki, ki nam jih posredujete v okviru vašega računa pravilni in popolni ter da nas ažurno obveščate o vseh morebitnih spremembah podatkov, ki ste jih posredovali ob prijavi. Topsolutions si pridržuje pravico, da po potrebi onemogoči dostop do vašega računa, ukine vaš račun, odstrani ali spremeni vsebino v okviru vašega računa, ali prekliče naročilo v okviru vašega računa.

2.3. Dostop do spletne trgovine

Topsolutions se bo po svojih najboljših močeh trudil ohranjati razpoložljivost in dostopnost spletne trgovine. Ravno tako, se bo po svojih močeh trudil, da bodo prenosi informacij med spletno trgovino in kupcem brez napak. Kljub temu, glede na naravo interneta, tega ni mogoče vedno zagotoviti. Obenem bo vaš dostop do spletne trgovine občasno lahko onemogočen ali omejen z namenom popravil, vzdrževanja ali vpeljave novih funkcionalnosti in storitev v spletni trgovini. Topsolutions se bo trudil omejiti pogostnost in trajanje tovrstnih dogodkov.

2.4.Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba Topsolutions spreminja zelo hitro. Cene so predstavljene kot Redne cene (cena pisana z rdečo pisavo) in Spletne cene (cena pisana z črno pisavo). Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika. Spletna cena pa je cena, ki velja pri spletnem nakupu, v primeru 100% plačila z gotovino ali z nakazilom na TRR.

2.5.Omejitev odgovornosti

Topsolutions se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da teh podatkov ni možno vedno nemudoma popraviti tudi v spletni trgovini. V takem primeru, bo Topsolutions kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Topsolutions ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Topsolutions mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Topsolutions ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

2.6. Dovoljenje za uporabo spletne trgovine

Topsolutions vam daje dovoljenje za dostop in osebno rabo spletne trgovine, vendar ne z namenom prenosa podatkov (z izjemo pred pomnjenja strani) in ne z namenom spreminjanja (dela ali celote) spletne strani. To dovoljenje ne vključuje pravice do zbiranja katalogov produktov, opisov produktov ali cen produktov. Vsaka uporaba spletne trgovine ali njene vsebine z namenom prenašanja podatkov, kopiranja informacij o računih, ali raba »data mining« algoritmov, robotov ali podobnih orodij za zbiranje in/ali ekstrakcijo podatkov za namene uporabe v drugih spletnih trgovinah ali trgovinah druge vrste, ni dovoljena.

Spletne trgovine ali katerega koli dela le-te ni dovoljeno reproducirati, duplicirati, kopirati, prodati, preprodati, obiskati, ali kako drugače izkoristiti za komercialne namene brez izrecnega pisnega privoljenja. Topsolutions vam daje omejeno, ne-ekskluzivno pravico, da si ustvarite povezavo do vstopne strani spletne trgovine, dokler povezava ne prikazuje spletne trgovine ali Topsolutions v napačni, zavajajoči ali negativni luči. Pravico lahko Topsolutions tudi umakne. Logotip Topsolutions in/ali spletne trgovine, grafične elemente spletne trgovine in/ali Topsolutions ne smete vključiti v povezavo brez pisnega privoljenja.

Spletne trgovine ne smete uporabljati na način, ki bo povzročil, ali ki bi znal povzročiti prekinitev, okrnjeno delovanje ali poškodovanje spletne strani in/ali povezave. Odgovorni ste za vso elektronsko komunikacijo in vsebino poslano iz vašega računalnika do strežnika.

Spletne trgovine ne smete uporabljati:

  • za poneverjanje in/ali v povezavi z drugimi kriminalnimi dejanji
  • za pošiljanje, uporabo ali ponovno uporabo materialov, ki so nelegalni, žaljivi, nemoralni, kaznivi, ali v neskladju z avtorskim pravom ali zakonodajo s področja varovanja osebnih podatkov, vsebujejo škodljivo kodo, politične izjave, verižna pisma, množično sporočanje ali neželeno pošto.

2.7. Dogodki izven naše moči

Topsolutions ne more prevzeti odgovornosti za noben dogodek, ki se zgodi na način na katerega nimamo vpliva.

 

3.Pogoji vašega nakupa v spletni trgovini

 

3.1. Pogodba

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki in je shranjena na strežniku. Kupcu je posredovana po oddaji naročila po e-pošti.

3.2. Jeziki

Nakup v spletni trgovini je mogoče opraviti v slovenskem jeziku.

3.3. Ponudba blaga in cene

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba blaga spreminja pogosto in hitro. Cene v spletni trgovini veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo Topsolutions kupca o tem obvestil. Topsolutions bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev.

3.4. Cene

Spletna cena velja za vse registrirane člane topsolutions.si. Redna cena velja za neregistrirane uporabnike, ki želijo opraviti nakup v naši poslovalnici.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot kupca.

3.5.Načini plačila

V spletni trgovini je mogoče plačevati na naslednje načine:

  • Z gotovino ob prevzemu blaga (veljajo spletne cene)
  • Z nakazilom na TRR podjetja Topsolutions d.o.o. (po ponudbi/ predračunu) (veljajo spletne cene)
  • S kreditnimi in plačilnimi karticami (glej točko 3.6 za cene, ki veljajo ob takem plačilu)
  • S PayPal računom (glej točko 3.6 za cene, ki veljajo ob takem plačilu)

3.6. Kreditne in plačilne kartice ter Diners Club kredit

V primeru plačila s kreditnimi ali plačilnimi karticami in računom PayPal veljajo še posebni pogoji:

  • Ob plačilu s kreditnimi in plačilnimi karticami (Visa, Visa-Electron, MasterCard, Activa Maestro, Activa) se na celotno naročilo obračuna še 3% provizija
  • Ob plačilu z računom PayPal se na celotno naročilo obračuna še 3% provizija
  • Ob plačilu na obroke z Diners Club kartico se na celotno naročilo obračuna še provizija in sicer 5,5% od skupne vrednosti naročila z DDV za 2-6 obrokov in 7,5% od skupne vrednosti naročila za 7-24 obrokov. Največje možno število obrokov je 24. Plačilo na obroke je možno samo ob osebnem prevzemu naročila.

3.7. Postopek nakupa

  • Kupec odda naročilo
  • Naročilo v čakalni vrsti: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo uspešno oddano. Na tej stopnji ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo.
  • Naročilo je potrjeno: Praviloma po preteku dveh ur (oziroma najkasneje do konca drugega naslednjega delovnega dne) od sprejema naročila v čakalno vrsto, Topsolutions naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Topsolutions si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila Topsolutions obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in Topsolutions je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  • Blago je odposlano: Topsolutions v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga ter naslovu na katerega se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi ali v primeru pritožbe.

3.8. Dostava

Blago naročeno v spletni trgovini dostavljamo s pogodbeno dostavno službo (Pošta Slovenije). Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga v poslovalnici v Ljubljani. Želen način dostave izberete pred potrditvijo naročila. Ob prevzemu blaga ste dolžni preveriti količino in kvaliteto dobavljene opreme.

3.8.1. Strošek dostave
Redna dostava znaša 3,50 EUR in je enotna za celo Slovenijo. V primeru, da je skupna vrednost vašega naročila višja od 150,00 EUR, vam stroška dostave ne obračunamo.
V primeru, da ste ob naročilu izbrali osebni prevzem blaga, vam stroška dostave ne obračunamo.

3.8.2.Čas dostave
Dostava se vrši v dopoldanskih urah na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. Preden je naročilo potrjeno nas lahko preko e-pošte ali telefona obvestite, da želite dostavo na drug naslov, mi pa bomo poskrbeli, da bo vaša želja upoštevana.
Blago pošljemo tudi na vaš službeni naslov ali katero koli drugo ime ali naslov. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine. Če vas v času dostave ni doma, bo kurir pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo ali prevzem na najbližji poslovalnici Pošte Slovenije. V nekaterih primerih je možna tudi dostava ob sobotah, dostava do 10. ure ali dostava po 16. uri. V primeru, da bi želeli naročiti omenjeno storitev, se morate pred potrditvijo naročila dogovoriti z nami preko telefonske številke 01/2007 180.

3.8.3. Hitrost dostave
Hitrost dostave naročenega blaga je odvisna od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 14. ure, bo blago odpremljeno še isti dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Dostava se vrši naslednji delovni dan od dneva odpreme. Ob odpremi pošiljke boste prejeli obvestilo, tako da boste pošiljko pričakovali.

3.8.4. Delna dostava
V primeru, da se čas dobave pri posameznih artiklih v vašem naročilu razlikuje za več kot 5 dni se lahko odločite za delno dostavo artiklov, ki so na zalogi. O takem načinu dostave, se lahko dogovorite z nami preko telefona ali e-pošte.

3.8.5. Razlaga dobavnih rokov

 

Dobavni rok

Opis

Na zalogi za osebni prevzem

Blago je na zalogi za osebni prevzem

Na zalogi za pošiljanje

Blago imamo na zalogi v drugem skladišču

Zaloga omejena/ Zadnji kosi

Zadnji kosi blaga so na zalogi

Rok dobave 2 –7

Blago ni na zalogi pri dobavitelju. Dobavni rok je okvirni glede na naše dosedanje izkušnje. Po prejemu Vašega naročila Vas bomo čim prej obvestili o točnem dobavnem roku.

 

Za vse dodatne informacije glede dobavnih rokov smo vam na voljo preko e-pošte ali telefona.

3.9. Garancija

Proizvajalec je, v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

 

4.Odstop od nakupa

 

Za več informacij o garancijah in reklamacijah lahko pokličete 01/ 2007 180.

4.1. Vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik (kot potrošnik se smatra izključno fizična oseba, ki pridobi blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok 14 dni začne teči na dan, ko potrošnik pridobi posest nad blagom. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na elektronski naslov info@topsolutins.si.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo je podjetje pooblastilo za prevzem blaga, nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne najkasneje v 14 dneh od odstopa od nakupa. Možna je tudi zamenjava artikla.

Potrošnik mora blago vrniti nepoškodovano (neuporabljeno), v nespremenjeni količini in v originalni neodprti embalaži, razen, če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanj, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.  Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio- in video nosilce, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Morebitne stroške vračila krije kupec.  

V primeru da je na blagu vseeno prišlo do sprememb si Topsolutions pridržuje pravico, da zadrži del kupnine in sicer:

  • V primeru, da je blago bilo razpakirano, v višini 20% kupnine.
  • V primeru, da je blago brez originalne embalaže, v višini 30% kupnine.
  • V primeru, da je blago že bilo uporabljeno, se obračuna najemnina po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.
  • V primeru, da je bil potrošni material razpakiran in odstranjen varnostni trak ali zatič, blaga ne morete vrniti.

4.2. Kdaj kupec ni upravičen do odstopa od nakupa?

Potrošnik nima pravice od odstopa od pogodbe pri teh pogodbah:

  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe; 
  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam; 
  • o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  • o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  • dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.  

4.3. Reklamacija blaga
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti.

Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti s Topsolutions preko telefonske številke 01/2007 180. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi kar koli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

4.4. Postopek vračila blaga
Ko vračate artikel na podlagi reklamacije ali garancije, morate priložiti obrazec za vračilo blaga, ki se nahaja v vsakem paketu ter kopijo računa.

Naslov za vračilo blaga je Topsolutions d.o.o., Tbilisijska 57b, SI-1000 Ljubljana, Slovenija.Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (priporočamo da uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Če uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oz. njegovem pooblaščenem servisu.

 

5.Varnost

Topsolutions zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa.

5.1. Varovanje otrok

Vsaka komunikacija namenjena otrokom je primerna njihovi starosti in ne izkorišča zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Topsolutions ne bo sprejel naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. Topsolutions brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejel nobenih osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Topsolutions ne bo ponujal prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

5.2. Elektronska komunikacija

Z uporabnikom sme Topsolutions stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Reklamna elektronska sporočila vsebujejo naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno so označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj je jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, so označene kot takšne in so jasno določeni pogoji udeležbe v njih.

Uporabnik lahko kadar koli spremeni svojo voljo glede elektronskih komunikacij. To mora storiti pisno s posredovanjem elektronskega sporočila na naslov info@topsolutions.si.

 

6.Končne določbe

6.1. Spremembe in razširitve Splošnih pogojev

Topsolutions si pridržuje pravico do spremembe in razširitve Splošnih pogojev. Morebitne spremembe in razširitve bodo za vas veljale avtomatično za vse nakupe, ki jih boste opravili od dneva uveljavitve novih Splošnih pogojev. Izjema so spremembe, ki bi jih narekovala sprememba zakonodaje za to področje. V tem primeru lahko novi Splošni pogoji veljajo tudi za nakupe, ki ste jih opravili pred dnevom uveljavitve novih Splošnih pogojev.

6.2. Skladnost z zakonodajo

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in priporočili GZS.

Topsolutions se zavezuje, da bo kupcu vselej na enostaven in neposreden način zagotavljal naslednje informacije:

  • podatke o podjetju vključno z elektronskim naslovom,
  • podatke o vpisu v register oziroma drugo javno evidenco z navedbo registra oziroma evidence in številke vpisa,
  • naziv pristojnega državnega organa, zbornice ali druge nadzorne organizacije, če za svojo dejavnost potrebuje dovoljenje,
  • naziv poklicne zbornice oziroma združenja, poklicnega naziva in države, v kateri je bil ta podeljen ter napotil na veljavna poklicna pravila te države in načinov dostopa do njih, če gre za poklic oziroma dejavnost, za katera so predpisani posebni pogoji ali obvezno združevanje v zbornice ali podobna združenja,
  • podatke o obveznosti plačila davka na dodano vrednost in s tem povezanih predpisanih podatkov,
  • podatke o bistvenih značilnostih blaga oziroma storitev,
  • podatke o dostopnosti izdelkov,
  • podatke o cenah proizvodov, ki so jasno in nedvoumno določene ter je iz njih razvidno ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • podatke o načinu plačila in dostave,
  • podatke o časovni veljavnosti ponudbe,
  • podatke o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • informacijo o postopku pritožbe, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

6.3. Pritožbe in spori

Topsolutions ima vzpostavljen sistem obravnave pritožb. V primeru težav se lahko kupec s Topsolutions poveže telefonsko ali po elektronski pošti in na tak način sporoči svojo pritožbo. Najkasneje v petih delovnih dneh bo Topsolutions potrdil prejem pritožbe in sporočil kupcu, kako dolgo bo obravnaval njegovo pritožbo.

Topsolutions se zaveda, da je značilnost potrošniškega spora kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem, zato se po svojih najboljših močeh prizadeva vse morebitne spore reševati sporazumno.

 

 

 

Splošni pogoji veljajo od 14.03.2011 dalje.

 

Naša spletna trgovina uporablja piškote za boljše delovanje. Preberite si več o piškotkih.
Prosimo, kliknite "Sprejmem piškotke" za sprejem piškotkov.